Iespēja apmeklēt semināru, kas palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti
Laba klientu apkalpošana ir liela vērtība un nebūs pārspīlēti teikts, ka uzņēmuma veiksmes vai neveiksmes ir tiešā mērā atkarīgas no klientu motivācijas iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu.
Ikviena uzņēma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk.Uzlabot klientu servisu aicina praktiskais seminārs un meistarklase: “No labas Klientu apkalpošanas uz izcilu!”, kas norisināsies 12. jūnijā. Apmācībām iespējams pieteikties šeit!
Labs serviss klientam liek justies īpašam. Laba pakalpojumu sniegšanas kvalitāte ir svarīga, lai būtu nodrošināta uzņēmuma ilgtermiņa attīstība. Ja nav pietiekams apkalpošanas līmenis, uzņēmums var pastāvēt tikai īstermiņā, jo nebūs klientu, kas atgriežas, – viņi nav apmierināti ar to, ko ir saņēmuši. Varētu teikt, ka augsts pakalpojumu sniegšanas līmenis nodrošina pastāvīgu klientu plūsmu, papildus – arī klientu pozitīvās atsauksmes par uzņēmumu, ko tie izplata draugu un paziņu vidū. Tas ir ļoti būtiski.
Apmācību gaitā būs iespējams atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeņi, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klienta apkalpošanas noslēpumus.
Cena: pateicoties programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- Standarta semināra cena EUR 249,-
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/klientu-apkalposana